افزونه وردپرس چیست؟

معنی و مفاهیم افزونه ها در وردپرس

 

 

 

 

 

افزونه وردپرس یعنی چی؟

بعضی وقت ها در دنیای وردپرس با کلمه افزونه وردپرس یا پلاگین وردپرس برخورد کرده اید خب حالا میخاهیم بفهمیم که این افزونه یا پلاگین وردپرس یعنی چی ؟!

افزونه یا پلاگین های وردپرس فایل های نصبی هستند که روی سیستم مدیریت محتوا وردپرس نصب شده و امکانات و خدمات جدیدی به سایت شما اضافه میکنند.

شما میتوانید برای قشنگ تر کردن سایت خودتون بدون نیاز به دانش کد نویسی با افزونه های وردپرس این کار را انجام دهید.

فرض بر اینکه شما یک ماشین میخرید ماشین شما دارای سیستم پخش صوتی هست اما دوست دارید ماشین شما به جای یک سیستم ظبط خسته کننده باشه یک سیستم صوتی با مانیتور باشد! و البته این کار هزینه و زمان زیادی رو از شما میگیرد پس به سراغ فروشندگان لوازم صوتی و تصویری ماشین رفته و در عرض چند دقیقه یک مانیتور شیک برای خودتان می خرید .

این مثال دقیقا شبیه به بحث وردپرس هست شما میتوانید بدون کد نویسی و دردسر از افزونه های وردپرس استفاده کنید.

امیدوارم که از این مقاله خوشتون اومده باشه . اگر سایت شما وردپرسی هستش باید معنی و مفهوم افزونه ها را بدونید و بدونید چجوری کار میکنن و از اون ها استفاده کنید . دنیای افزونه ها خیلی بزرگه و بهتون توصیه میکنم افزونه ها رو از جاهای معتبر مثل سایت اصلی وردپرس فقط دریافت کنید.

پایان

 

دیتاوردپرس دستیار شما در وردپرس

دیدگاه بگذارید

اولین نفری باشید که نظر می دهید!

اطلاع داشتن
avatar
wpDiscuz
دیدگاه کاربران
تیم محل کار داده

محل کار داده تیمی پر از خلاقیت حرفه ای و با تجربه در ارائه تحلیل داده و آموزش روش تحقیق و آمار و سایر خدمات مورد نیاز برای تحلیلگران عمل میکند. بیشتر فعالیت ما در حوزه آمار و‌ روش تحقیق میباشد همچنین برای تحلیلگران عزیز نیز فیلم های آموزشی خیلی حرفه ای هم در نظر گرفته شده

شماره تماس  :
ایمیل  :  S.Bakhtyarijavan@Gmail.com

محل کار داده یار همیشگی شما در تحلیل داده
تمام حقوق برای محل کار داده محفوظ است هرگونه کپی برداری از مطالب بدون اجازه قبلی ممنوع و شرعا حرام است [ اسفند ۹۵ ]