افزونه اشتراک محصولات ووکامرس در شبکه های اجتماعی

سلام دوستان امروز قصد داریم در مورد افزونه اشتراک محصولات ووکامرس در شبکه های اجتماعی به وسیله ی Woo Social Media Marketing

 

 

 

آیا فروشگاه خود را به طور مداوم در رسانه های اجتماعی ارتقاء می دهید؟ چقدر وقت صرف برنامه ریزی و ارسال در رسانه های اجتماعی در طول روز انجام می دهید ؟

 

اشتراک محصولات ووکامرس

Around.io به شما کمک می کند تا بازاریابی رسانه های اجتماعی WooCommerce خود را در به صورت اتوکاتیک قرار دهید.

یک ماه کامل پست های رسانه های اجتماعی را برای یک ساعت برای فروشگاه خود برنامه ریزی کنید تا ۳۰+ ساعت در ماه صرفه جویی کنید و ترافیک اجتماعی را به فروشگاه خود افزایش دهید.

چگونه کار می کند:

Around.io با فروشگاه WooCommerce خود ارتباط برقرار می کند تا جزئیات محصول خود را در داخل داشبورد ببینید. شما می توانید حساب های رسانه های اجتماعی خود را (فیس بوک، Pinterest، توییتر، وبلاگ Tumblr، گوگل پلاس) که می خواهید فروشگاه خود را ارتقا دهید، وصل کنید.

امکانات افزونه اشتراک محصولات ووکامرس در شبکه های اجتماعی

برنامه ریزی روز / هفته

صرفه جویی در زمان مطلق! بدون شک این محبوب ترین ویژگی ما است. با برنامه ریز روزانه می توانید پست های خود را از محصولات و محتوای دیگر خود برای یک روز کامل ایجاد کنید. با برنامه ریز هفته، می توانید برای یک هفته تمام با چند کلیک برنامه ریزی کنید.

پست یا برنامه زمانبندی

همانطور که فروشگاه خود را وصل میکنید، تمام تصاویر محصول خود را با جزئیات درون ابزار خواهید داشت. شما فقط با چند کلیک میتوانید هر محصول را به کلیه رسانه های اجتماعی پست کنید یا برنامه ریزی کنید. شما همچنین می توانید تمام جزئیات را قبل از ارسال پست ویرایش کنید .

سازنده کلاژ و گالری عکس

کلاژ های زیبا از تصاویر محصول خود را برای به اشتراک گذاشتن در رسانه های اجتماعی خود. ایجاد آلبوم ها و آپلود تصاویر از Instagram، Google Drive، Dropbox

همه کالاها در گالری تصویر اپلود کنید برای به اشتراک گذاشتن در رسانه های اجتماعی پیدا کنید.

کتابخانه پست

پست خود را برای اشتراک گذاری در پروفایل های رسانه های اجتماعی خود ایجاد کنید. پست ها را در کتابخانه پست برای استفاده در آینده ذخیره کنید.

جستجوی محتوا

پیدا کردن محتوای جذاب همیشه یک قاتل زمان است.

 

دیدگاه بگذارید

اولین نفری باشید که نظر می دهید!

اطلاع داشتن
avatar
wpDiscuz
دیدگاه کاربران
تیم محل کار داده

محل کار داده تیمی پر از خلاقیت حرفه ای و با تجربه در ارائه تحلیل داده و آموزش روش تحقیق و آمار و سایر خدمات مورد نیاز برای تحلیلگران عمل میکند. بیشتر فعالیت ما در حوزه آمار و‌ روش تحقیق میباشد همچنین برای تحلیلگران عزیز نیز فیلم های آموزشی خیلی حرفه ای هم در نظر گرفته شده

شماره تماس  :
ایمیل  :  S.Bakhtyarijavan@Gmail.com

محل کار داده یار همیشگی شما در تحلیل داده
تمام حقوق برای محل کار داده محفوظ است هرگونه کپی برداری از مطالب بدون اجازه قبلی ممنوع و شرعا حرام است [ اسفند ۹۵ ]